2019
Nieuwe merkpositionering en huisstijl Purple Pride introduceert de horeca als nieuwe doelgroep, zet extra in op tailor made advies aan [...]
Nieuwe merkpositionering en huisstijl Purple Pride introduceert de horeca als nieuwe doelgroep, zet extra in op tailor made advies aan [...]
Purple Pride Planet Proof Duurzaamheid is belangrijk voor Purple Pride én haar klanten. Daarom gaan we in de kas zo [...]
Purple Pride sluit zich aan bij Coöperatie DOOR In de zomer van 2013 wordt Fresq Partners, het verkoopmodel waar Purple [...]
De nieuwste teeltocatie van Purple Pride opent haar deuren Er wordt gestart met een nieuwe locatie: Auberginekwekerij De Jong in [...]
Purple Pride gaat in onafhankelijk vorm verder In 2010 besluit Purple Pride om The Greenery te verlaten en in onafhankelijke [...]
De eerste specialties worden geïntroduceerd Purple Pride vind het belangrijk om te blijven innoveren en vernieuwen. Naast de standaard aubergines [...]
Ontstaan Purple Pride In 1996 besloten de drie bedrijven Gebr. Van Duijn, Auberginekwekerij De Jong en Greenbrothers om gezamenlijk Telersvereniging [...]
Focus op aubergine Een nieuwe generatie besluit om zich 100% op aubergineteelt te gaan richten. Alle aubergines werden destijds via [...]
Start met de teelt van groente Het verhaal van Purple Pride gaat terug naar de jaren zeventig. De families Van [...]